Homestaging
Metoda, která díky maličkostem ukáže váš dům či byt v tom nejlepším světle.
Způsob, jakým prezentujete věc či nemovitost, kterou se snažíte prodat, je opravdu klíčový. Konkurence je v tomto směru veliká a neustále roste. Lidé mohou díky síle internetu porovnávat více věcí, aniž by vyšli z pohodlí domova. Všichni nakupujeme očima a ten první dojem je zásadní.
V realitním světě při prodeji nemovitosti je důležité zaujmout, aby se potenciální kupec rozhodl do nabídky vstoupit a krátce poté přistoupit k prohlídce. To platí nejen pro prodej nemovitostí, ale i pro pronájem či krátkodobému ubytování.
Představte si situaci, kdy si sami vybíráte dovolenou či prodloužený víkend. Jaké jsou pro vás priority, podle čeho si vybíráte ubytování a na základě čeho se finálně rozhodnete, pokud vás zaujme víc hotelů či apartmánů? Každý si jako první otevře fotografie, protože jak jsem zmínil výše, všichni nakupujeme primárně očima. Zaměříte se na to, jestli je pokoj uklizený a rozhodně vás zaujme, když bude designově sladěný, hezky vybavený a pokud bude za stejnou cenu jako několik dalších pokojů méně atraktivních, určitě nebudete váhat ve výběru. Stejné je to i u prodeje nemovitostí, pokud vás to natolik uchvátí, jste ochotni si i připlatit.
Při prodeji nemovitosti vám může být k dispozici realitní makléř, kterého se určitě vyplatí využívat za předpokladu těchto služeb v jeho portfoliu. Aby byl konečný výsledek úspěšný, je zapotřebí hlavně představivost, zkušenosti, ale také dostatek času, abyste společně vytvořili takovou atmosféru, která bude budoucím zájemcům dodávat chuť ke koupi. Později to tedy směřuje k rychlejšímu a výhodnějšímu kontraktu.